KAJAKIEM PO AMERYKAŃSKIEJ RZECE - NASZ FILMIK


Za nami weekend pełen wrażeń i emocji. 
To wszystko za sprawą naszego spontanicznego spływu Mulberry River. 
Nie obyło się bez godzinnego błądzenia po lesie w celu poszukiwania ujścia rzeki, kajakowej wywrotki i ulewnego deszczu. 
Bawiliśmy się świetnie! 

Zapraszam na krótki filmik z naszego całego wypadu:


i krótką fotorelację ;-)

Uśmiechnięci zaczynamy spływ, jeszcze nie wiemy co nas czeka hihi.





Krótka kąpiel w rzecze zaliczona :) 

Trochę deszczu też nie zaszkodzi, w końcu nie jesteśmy z cukru. 
Ostro płyniemy dalej :-) 


Pozdrawiamy!

21 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia, a przede wszystkim bardzo fajna przygoda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo jak fajnie :) super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna wywrotka! :D Kilka razy w życiu pływałam kajakiem, było super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne zdjęcia <3 ! Zawsze podobały mi się tego typu przygody, jednak z racji mojej paniki przed wodą nigdy się nie odważyłam :(
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. nie bałaś się krokodyli? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krokodyli nie było, ale za to węże i żółwie miały tam raj :D

      Usuń
  6. fajna przygoda :) zdjęcia i filmik super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba bym się bała, byłam raz na kajakach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super przeżycie kajaki ;) zazdroszczę podróży ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. IDEALNIE!!! aż zazdroszcze odwagi :) ja miałam mozliwość w Tyrolu płynąć, ale niestety się nie zdecydowałam... Bardzo, bardzo mi się podobał filmik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super przygoda :)) świetne zdjęcia i fajnie dobrana muza do filmiku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacja! Świetne przeżycie :)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Musiało być rewelacyjnie! Uczestniczyłam w jednym spływie kajakowym i bawiła się genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super, też bym tak chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aż zazdroszczę Ci tych wszystkich wspaniałych miejsc :) U nas teraz takie upały ,że chętnie spędziłabym dzień w takim miejscu, lub chociaż godzinkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna przygoda taki spływ :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziekuje :D wlasnie myslalam zeby za tydzien wybrac sie na splyw kajakiem i jednak chyba to przemysle :D
    Super zdjecia i widac,ze swietnie sie bawiliscie

    OdpowiedzUsuń
  17. Vă mulțumesc foarte mult pentru info poate fi util pentru noi salut sănătos întotdeauna


    Obat Leukimia

    Obat Herbal Kista

    Zahra Herbal

    Obat Jantung Bocor

    Obat Penyubur Kandungan

    OdpowiedzUsuń